Szatan z siódmej klasy / 15.11.2024, 10:00
Szatan z siódmej klasy
Adam Cisowski, nazwany przez kolegów "Szatanem", odkrywa system pytania profesora Gąsowskiego. Pełen podziwu nauczyciel zaprasza Adasia na wakacje do pałacyku swego brata Iwa, gdzie nikt nie potrafi wyjaśnić kradzieży drzwi. Adam przyjeżdża zwabiony nie tylko zagadką, ale przede wszystkim urodą Wandy, siostrzenicy profesora. Powieść Makuszyńskiego - po uwspółcześnieniu realiów - stała się podstawą scenariusza przygodowo-sensacyjnej opowieści, zachowującej i nastrój, i humor oryginału.
Więcej informacjiOdcinki
Szatan z siódmej klasy / 30.12.2024, 11:05
Szatan z siódmej klasy / 30.12.2024, 11:05
Adam Cisowski, nazwany przez kolegów "Szatanem", odkrywa system pytania profesora Gąsowskiego. Pełen podziwu nauczyciel zaprasza Adasia na wakacje do pałacyku swego brata Iwa, gdzie nikt nie potrafi wyjaśnić kradzieży drzwi. Adam przyjeżdża zwabiony nie tylko zagadką, ale przede wszystkim urodą Wandy, siostrzenicy profesora. Powieść Makuszyńskiego - po uwspółcześnieniu realiów - stała się podstawą scenariusza przygodowo-sensacyjnej opowieści, zachowującej i nastrój, i humor oryginału.
Szatan z siódmej klasy / 25.12.2024, 07:10
Adam Cisowski, nazwany przez kolegów "Szatanem", odkrywa system pytania profesora Gąsowskiego. Pełen podziwu nauczyciel zaprasza Adasia na wakacje do pałacyku swego brata Iwa, gdzie nikt nie potrafi wyjaśnić kradzieży drzwi. Adam przyjeżdża zwabiony nie tylko zagadką, ale przede wszystkim urodą Wandy, siostrzenicy profesora. Powieść Makuszyńskiego - po uwspółcześnieniu realiów - stała się podstawą scenariusza przygodowo-sensacyjnej opowieści, zachowującej i nastrój, i humor oryginału.
O audycji
Adam Cisowski, nazwany przez kolegów "Szatanem", odkrywa system pytania profesora Gąsowskiego. Pełen podziwu nauczyciel zaprasza Adasia na wakacje do pałacyku swego brata Iwa, gdzie nikt nie potrafi wyjaśnić kradzieży drzwi. Adam przyjeżdża zwabiony nie tylko zagadką, ale przede wszystkim urodą Wandy, siostrzenicy profesora. Powieść Makuszyńskiego - po uwspółcześnieniu realiów - stała się podstawą scenariusza przygodowo-sensacyjnej opowieści, zachowującej i nastrój, i humor oryginału.