Steve Grahame zamierza podróżować drogami Great Central i Tanami, uznawanymi za wyjątkowo trudne do przebycia. Na ich pokonanie ma dziewięć dni. Jak zwykle w trakcie wyprawy dochodzi do komplikacji.
Steve Grahame zamierza podróżować drogami Great Central i Tanami, uznawanymi za wyjątkowo trudne do przebycia. Na ich pokonanie ma dziewięć dni. Jak zwykle w trakcie wyprawy dochodzi do komplikacji.
Na zachodzie stanu Queensland Turbo przy wsparciu Jamesa wyrusza w trasę z Brisbane do Darwin. Obaj mają do przebycia 4 tysiące kilometrów. Zatrzymują się w Charters Towers. Mają problem z odbiorem towaru.
Kurt Shepherd musi przewieźć podzieloną na kilkanaście partii szopę z Sydney do Perth. Ma nadzieję, że będzie to ważny sukces na drodze do wyrobienia sobie nazwiska w środowisku przewoźników.
Trwa jedna z najgorszych susz w historii Australii. Brendan Farrell z pomocą 19 swoich kolegów postanawia przewieźć 400 ton siana w sam środek strefy ogarniętej kataklizmem.
Mark Cromwell ma przewieźć rozdzielnię o długości 31 metrów i szerokości 7,5 metra z Adelajdy do Orange. Trasa ma długość 1,5 tys. km. Jest to jedno z najtrudniejszych wyzwań w karierze zawodowej speca od przewozu dużych ładunków.
Kierowca ciężarówki i mistrz rodeo, Shane Kenny, wyrusza z Warwick, aby przewieźć swoje bydło z Queensland do różnych farm i na rodeo. W ciągu zaledwie sześciu dni ma do pokonania 1500 kilometrów.
Tym razem Cameron Smith musi przewieźć wywrotką ładunek na odcinku 2,6 tys. km, z Australii Południowej do Perth. Tamtejsze drogi mają nierówną nawierzchnię, a powolna jazda nie wchodzi w grę, ponieważ na wykonanie zlecenia jest zaledwie 6 dni.
Grupa kierowców przemierza dziewicze tereny najmniejszego kontynentu świata. Turbo podejmuje ryzykowną decyzję. Z kolei Steve Grahame podróżuje po nieutwardzonych drogach i zmaga się z awariami.