Najczęstsze pytania
Najczęstsze pytania
Chcesz oglądać naszą telewizję internetową, ale nie wiesz jak? A może masz inne pytanie i szukasz na nie odpowiedzi? Skorzystaj z naszego FAQ, aby znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
O Televio
Co to jest telewizja internetowa Televio?
Telewizja internetowa umożliwia transmisję programów telewizyjnych na żywo za pośrednictwem połączenia internetowego. Odbiór sygnału jest możliwy bez montażu dodatkowych urządzeń, takich jak anteny. Televio pozwala odbierać ponad 100 kanałów przez internet od dowolnego dostawcy. Platforma do działania potrzebuje połączenia z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 4Mb/s.
Czy usługa Televio jest legalna?
Tak! Wszystkie treści udostępniamy w pełni legalnie. Kanały, które posiadamy w ofercie, rozprowadzamy na podstawie umów podpisanych bezpośrednio z Nadawcami.
Czy mogę korzystać z Televio za granicą?
Tak. Usługa dostępna jest w całej Unii Europejskiej.
Dlaczego muszę dokonać weryfikacji, rejestrując się poza terenem Polski?
Weryfikacja pozwala określić czy osoba, która rejestruje się do platformy Televio, jest obywatelem Polski. Działanie to związane jest z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści.
Zamawianie Televio i płatność
W jaki sposób mogę zamówić Televio?
Zamawianie Televio jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu!
- Wybierz interesujący Cię pakiet.
- Utwórz konto.
- Zapłać za pomocą karty płatniczej.
- Gotowe! Ciesz się telewizją internetową Televio!
Gdzie znajdę Historię zamówień?
Każdy użytkownik ma dostęp do swojej historii zamówień, która znajduje się w zakładce Sklep.
Aby przejść do Historii zamówień:
- Zaloguj się do swojego konta.
- W menu głównym wybierz zakładkę Sklep.
- Naciśnij znajdujący się na dole strony przycisk Historia zamówień.
- Gotowe! Wszystkie Twoje zamówienia znajdują się w tym miejscu!
W jaki sposób mogę zapłacić za usługę?
Za każdy pakiet możesz zapłacić za pomocą bramki PayU. Płatność za kolejne miesiące pobierana jest automatycznie z Twojej karty. Z usługi możesz zrezygnować w dowolnym momencie, bez dodatkowych opłat.
Dlaczego muszę wyrazić zgodę na zapisanie mojej karty płatniczej?
Aby móc korzystać z naszych usług, potrzebujesz wcześniej wyrazić zgodę na zapisanie danych karty płatniczej oraz płatność cykliczną. Dzięki temu abonament opłacany będzie automatycznie co miesiąc, a Ty nie będziesz się już martwić czy zapłaciłeś/zapłaciłaś za usługę.
Gdzie są przechowywane dane dotyczące mojej karty płatniczej?
Przechowywanie kompletnych danych odbywa się po stronie bramki płatniczej PayU. Televio ma dostęp wyłącznie do ocenzurowanej wersji danych, abyśmy mogli przypisać konkretną płatność do konkretnego konta abonenckiego. Standardowo są to zawsze 4 ostatnie cyfry karty oraz data jej ważności.
Czy dane mojej karty płatniczej są bezpieczne?
PayU wykorzystuje najnowocześniejszą metodę szyfrowania transferu danych TLS 1.2 do przechowywania i przesyłania poufnych danych, która jest zgodna z surowym standardem bezpieczeństwa PCI DSS 3.2. Twoje dane są więc zawsze odpowiednio chronione.
W jaki sposób mogę zrezygnować z automatycznej płatności?
Aby zrezygnować z automatycznego odnawiania płatności cyklicznych, należy wcześniej anulować subskrypcję. W tym celu wejdź w „Ustawienia konta”, a następnie „Płatności i subskrypcje”. W sekcji „Moje subskrypcje” naciśnij przycisk „Anuluj wszystko”.
Gdzie znajdę informacje o wprowadzonych kartach płatniczych?
Informacje o wprowadzonych do usługi kartach płatniczych znaleźć można w sekcji „Karty płatnicze” w ustawieniach konta użytkownika.
Aby zarządzać wprowadzonymi kartami:
- Zaloguj się do swojego konta.
- Przejdź do menu w prawym górnym roku i kliknij „Ustawienia konta”. Następnie przejdź do sekcji Płatności i subskrypcje..
- W sekcji „Karty płatnicze” znajdziesz wszystkie wprowadzone karty.
Jak i kiedy mogę zrezygnować z subskrypcji?
Z subskrypcji możesz zrezygnować w dowolnym momencie, bez dodatkowych kosztów.
- Zaloguj się do Televio. Wejdź w „Ustawienia konta”, a następnie „Płatności i subskrypcje”.
- W sekcji „Moje subskrypcje” naciśnij przycisk „Anuluj wszystko”.
Obsługiwane urządzenia
Na ilu urządzeniach mogę korzystać z usługi?
Z usługi Televio można korzystać na maksymalnie dwóch telewizorach oraz na dodatkowych urządzeniach mobilnych.
Czy mogę zarządzać sparowanymi urządzeniami?
Tak! Wszystkie sparowane urządzenia dostępne są w ustawieniach konta użytkownika. Aby zarządzać swoimi urządzeniami:
- Zaloguj się do konta Televio.
- Wejdź w „Ustawienia”.
- Przejdź do zakładki Moje urządzenia.
- W tym miejscu możesz dodawać i usuwać urządzenia.
Czy usługę można poszerzyć o dodatkowe urządzenie?
Tak! Televio oferuje pakiet URZĄDZENIA 3x, który pozwala odtwarzać telewizję na dodatkowym telewizorze z dekoderem lub Smart TV. Pakiet dostępny jest do kupienia w zakładce Sklep.
Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Televio?
- Smart TV – telewizory z systemem operacyjnym Android TV (np. SONY, PHILIPS, SHARP, Hisense, TCL, Thomson), LG z systemem WebOs oraz Samsung z systemem operacyjnym Tizen.
- Dekodery – aplikacje Televio dostępne są na urządzeniach Apple TV z systemem operacyjnym tvOS 12 lub nowszym oraz Android TV dla wszystkich dekoderów z certyfikacją Android TV.
- Urządzenia mobilne – aplikacje Televio dostępne są na urządzenia z systemem Android od wersji 5 i iOS w wersji 12 i nowszej.
- Komputery i laptopy – przeglądarki internetowe na systemach Windows, MacOS i Linux.
- Google Cast – wszystkie urządzenia, które umożliwiają streamowanie wideo za pomocą technologii Chromecast.
Więcej informacji o dostępnych urządzeniach znajdziesz tutaj.
Czy muszę posiadać dekoder, aby korzystać z usługi Televio?
Nie. Z Televio korzystać możesz na komputerze, telefonie, tablecie czy Smart TV. Dekodery, przeznaczone są dla telewizorów, które nie są wspierane bezpośrednio przez nasze aplikacje.
Pakiety telewizyjne
Jakie pakiety telewizyjne są dostępne w Televio?
Televio oferuje 3 podstawowe pakiety:
- Pakiet BASIC– ponad 50 kanałów TV, 25 godzin nagrań i 168 godzin cofania audycji.
- Pakiet FAMILY– ponad 80 kanałów TV, 50 godzin nagrań i 168 godzin cofania audycji.
- Pakiet PREMIUM – ponad 100 kanałów TV, 120 godzin nagrań i 168 godzin cofania audycji.
Więcej informacji o pakietach znajdziesz tutaj.
Jakie kanały są dostępne w Televio?
W naszej ofercie znajdziesz ponad 100 kanałów o różnej tematyce, między innymi:
- Ogólnotematyczne: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TV Puls.
- Filmowe: Kino TV, Kino Polska, Filmbox (Premium, Family, Extra, Action), Stopklatka TV, AXN, FilMax, FX, FX Comedy.
- Dziecięce: Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Duck TV, Duck TV Plus, BBC CBeebies.
- Dokumentalne: National Geographic, National Geographic Wild, Nat Geo People, BBC Earth, NASA TV UHD.
Oraz wiele innych. Informacje o dostępnych kanałach znaleźć można w szczegółach pakietów na naszej stronie.
Gdzie mogę sprawdzić aktualny program TV?
Aktualny program TV możesz sprawdzić w zakładce Program TV, dostępnej w aplikacjach Televio lub na stronie Televio. Nasz elektroniczny przewodnik po programach (EPG) oferuje ramówkę na 5 dni do przodu. Dostępne w naszym przewodniku narzędzie wyszukiwania dodatkowo ułatwia odnajdywanie interesujących kanałów i audycji.
Funkcje
Jakie funkcje oferuje usługa Televio?
Televio oferuje nowoczesne funkcje:
- Cofanie – przewijanie kanałów do 7 dni wstecz.
- Od początku – włączanie od początku programów emitowanych w czasie rzeczywistym.
- Pauzowanie – zatrzymywanie audycji w czasie rzeczywistym.
- Nagrywanie – zapisywanie audycji bezpośrednio w aplikacji.
Opisane funkcje są dostępne wyłącznie dla wybranych kanałów.
Czy Televio posiada blokadę rodzicielską?
Tak. Treści przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia są zabezpieczone kodem PIN.
Konto Televio
Jak zmienić hasło do konta Televio?
Hasło do konta możesz w łatwy sposób zmienić w ustawieniach konta.
- Wejdź w „Ustawienia”.
- Przejdź do zakładki Profil.
- W sekcji „Hasło” wprowadź nowe hasło oraz potwierdzenie nowego hasła.
- Naciśnij przycisk „Zmień hasło”, aby zatwierdzić zmianę.
Nie pamiętam hasła, co mogę zrobić?
Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego konta Televio, możesz wygenerować nowe. Aby to zrobić:
- W panelu logowania użyj opcji „Nie pamiętasz swojego hasła?”.
- W nowo otwartym oknie „Odzyskiwanie hasła” wprowadź adres e-mail lub login, który został użyty podczas rejestracji.
- Na podany adres zostanie wysłany kod umożliwiający ustawienie nowego hasła.
W razie dalszych problemów z logowaniem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: info@televio.pl.
Co to jest kod PIN?
Kod PIN służy jako blokada rodzicielska. Treści dla osób powyżej 18 roku życia będą dostępne przy użyciu tego kodu PIN.
Jak ustawić kod PIN?
Kod PIN ustawić można podczas zakładania nowego konta. System automatycznie poprosi o jego ustawienie.
Jak zmienić kod PIN?
Kod PIN możesz zmienić samodzielnie w dowolnym momencie.
- Zaloguj się do konta Televio.
- Przejdź do zakładki Profil.
- W sekcji „Kod PIN” naciśnij przycisk „Zmień PIN”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość o zmianie kodu PIN.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w wiadomości.
Czym są profile użytkowników?
Profil użytkownika to Twoje osobiste miejsce, w którym możesz dostosować usługę do własnych preferencji. W Televio możesz tworzyć do 5 oddzielnych profili na jednym koncie.
Każdy użytkownik może spersonalizować następujące elementy:
- Nazwę profilu.
- Preferowany język aplikacji.
- Ikonę awatara.
- Listę ulubionych kanałów.
- Kolejność wyświetlania kanałów.
Jak usunąć konto użytkownika Televio?
Aby usunąć konto Televio, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Televio. Po potwierdzeniu danych i usunięciu karty płatniczej konto zostanie usunięte.
Problemy techniczne
Jak mogę zgłosić problem związany z działaniem usługi Televio?
Wszystkie problemy związane z działaniem usługi Televio należy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta Televio.
Biura Obsługi Klienta Televio (Pon. - Pt. od 9:00 do 16:00)
E-mail: info@televio.pl
Telefon: +48 32 7070 307