FAQ

Najczęstsze pytania

Co to jest telewizja internetowa Televio?

Telewizja internetowa umożliwia transmisję programów telewizyjnych na żywo za pośrednictwem połączenia internetowego. Odbiór sygnału jest możliwy bez montażu dodatkowych urządzeń, takich jak anteny. Televio pozwala odbierać ponad 95 kanałów przez internet od dowolnego dostawcy. Platforma do działania nie wymaga szybkiego przepływu danych.

Czy usługa Televio jest legalna?

Tak! Wszystkie treści udostępniamy w pełni legalnie. Kanały, które posiadamy w ofercie, rozprowadzamy na podstawie umów podpisanych bezpośrednio z Nadawcami.

Czy mogę korzystać z Televio za granicą?

Tak. Usługa dostępna jest w całej Unii Europejskiej.

Dlaczego muszę dokonać weryfikacji, rejestrując się
poza terenem Polski?

Weryfikacja pozwala określić czy osoba, która rejestruje się do platformy Televio, jest obywatelem Polski. Działanie to związane jest z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści.

W jaki sposób mogę zamówić Televio?

Zamawianie Televio jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu!

1. Wybierz interesujący Cię pakiet.
2. Utwórz konto.
3. Zapłać za pomocą karty płatniczej.
4. Gotowe! Ciesz się telewizją internetową Televio!

Gdzie znajdę Historię zamówień?

Każdy użytkownik ma dostęp do swojej historii zamówień, która znajduje się w zakładce „Sklep”. Aby przejść do Historii zamówień:

1. Zaloguj się do swojego konta.
2. W menu głównym wybierz zakładkę Sklep.
3. Naciśnij znajdujący się na dole strony przycisk „Historia zamówień”.
4. Gotowe! Wszystkie Twoje zamówienia znajdują się w tym miejscu!