Historia kultowych marek
S02E27 - Odcinek 27
Historia firmy Heinz. Słynie ona z wyrobu przetworów spożywczych, głównie ketchupów. Okaże się m.in., jaka jest tajemnica liczby 57, która pojawiła się na etykiecie jednego z produktów.
Więcej informacjiOdcinki
Sezon 1Odcinek 3
Odcinek 3
W programie twórcy przestawiają historię legendarnych marek i inspirujące biografie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Okaże się, jak powstają przedmioty, które stały się obiektem pożądania mas.
Odcinek 4
Odcinek 4
W programie twórcy przestawiają historię legendarnych marek i inspirujące biografie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Okaże się, jak powstają przedmioty, które stały się obiektem pożądania mas.
Odcinek 5
Odcinek 5
W programie twórcy przestawiają historię legendarnych marek i inspirujące biografie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Okaże się, jak powstają przedmioty, które stały się obiektem pożądania mas.
Odcinek 6
Odcinek 6
W programie twórcy przestawiają historię legendarnych marek i inspirujące biografie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Okaże się, jak powstają przedmioty, które stały się obiektem pożądania mas.
Odcinek 7
Odcinek 7
W programie twórcy przestawiają historię legendarnych marek i inspirujące biografie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Okaże się, jak powstają przedmioty, które stały się obiektem pożądania mas.
Historia kultowych marek (11)
Historia kultowych marek (11)
Historia fenomenu restauracji McDonald's. Logo firmy jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie, a innowacje, jakie przez lata wprowadzano w tej najsłynniejszej sieci barów, zrewolucjonizowały podejście ludzi do jedzenia.
Historia kultowych marek (12)
Historia kultowych marek (12)
Dzieje firmy produkującej kultowe chipsy Lay's. Powstała ona z połączenia dwóch konkurujących ze sobą przedsiębiorstw. Okaże się, w jaki sposób śmiałe innowacje na zawsze zmieniły smak tej najpopularniejszej na świecie słonej przekąski.
Podobne audycje
O audycji
W programie twórcy przestawiają historię legendarnych marek i inspirujące biografie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Okaże się, jak powstają przedmioty, które stały się obiektem pożądania mas.